Faktat; 2x kännissä panemista parhaan ystävän miehen kanssa joka lisäksi oli (ex) mieheni paras ystävä.

Olen miettinyt että minut on taidettu kirota kun saan aina sotkettua asiani.

Elämä pettäjän silmin..no onhan se karua. Olen ollut sinkkuna nyt reilun kuukauden, kun entinen avomieheni sai kuulla syrjähypyistäni ja siitäkös sekameska alkoi. Minä lensin viikoksi ulos kämpästä ja kun tulin takaisin, oli meno silkkaa seksiä. Huono tapa käsitellä eroa, tiedän..
Oloni on ollut erosta asti sanoinkuvaamattoman paska, puhumattakaan siitä miltä entisestä puolisostani tuntuu.. Tai mistäs minä tiedän miltä siitä tuntuu, kun se on vain kerran avautunut aiheesta minulle. Eikä silloinkaan sen kummemmin vaan vähän ristiriitaisesti. Sain käsityksen että hän haluaa yhteen mutta eheiii, väärässä olin. Olen ansaitusti jätetty kuin nalli kalliolle.

Niin kamalasti kun teinkin, tiedän sen olleen väärin ja kadun sitä niin paljon että voisin myidä vaikka sieluni saatanalle jos se olisi mahdollista. Tekisin mitä tahansa että saisin nallekarhuni takaisin <3 Ystäviä saa aina uusia mutta kun tuollaisen elämänsä rakkauden menettää niin sehän sattuu ja pitkään. No mitä tästä opimme; älä hanki seuraavaan suhteeseen liian läheisiä ystäviä ja OPETTELE JUOMAAN ALKOHOLIA.

Lisäksi vitutustani maximalisoi se että olen koditon, siispä joudun asumaan ystäväni asunnossa. Toivottavasti löydän pian oman asunnon tai pää hajoaa! Niin ja uusi työpaikkani. Tykkään lapsista joo mutta päiväkoti ei taida olla oikein mun juttuni. No, jos toi palkka motivois mut pysymään töissä toukokuun loppuun asti..yhyyyy :(



Tätä saa kommentoida, kritisoida..kunhan ei tuu haukkumaan huoraksi ym, koska olen kyllä kuullut jo kunniani enkä tarvitse ulkopuolisia mäkättämään mulle siitä asiasta. Kiitos!


Ps. Se seksi kolmannen osapuolen kans oli muuten ihan helvetin paskaa! En oo ikinä saanut niin huonoa seksiä. Great, kiva että se pilas mun parisuhteen :( tai itsehän mä annoin sen pilata, tyhmä kun annoin sen tapahtua.