Olin viikonloppuna vanhempieni luona käymässä ja mietittiin vanhempieni kanssa että pitäisikö minun mennä terapiaan. Siis tuo muuttaminen yksin asumaan pelottaa mua niin paljon että voi apua. Plus se että ikävöin entistä poikaystävääni toooosi paljon. Tapasin entisen kälyni (eli eksäni veljen vaimo) perjantaina ja hän kertoi P:n sanoneen ettei aio enää palata yhteen kanssani koska luottamus on mennyt. Kyllä mä sen ymmärrän vaikken haluaisikaan ymmärtää. Mä vain toivon että hän voisi miettiä asiaa vielä uudestaan. En todellakaan odota että alettaisiin heti kattoa suhdetta alusta tai että muutettaisiin yhteen. Kun hän vain antaisi mulle sen mahdollisuuden näyttää että olen hänen rakkauden arvoinen. No, mistä sitä tietää millä fiiliksillä hän menee esimerkiksi vuoden kuluttua. Eihän sitä koskaan tiedä. Mutta mä tuun sairaaksi jos jään miettimään asiaa liikaa. Paitsi että minkä sitä nainen tunteilleen voi. Rakastan sitä miestä niiiiin paljon, kunpa hän vain huomaisi sen.