Lähetin P:lle tällä viikolla paketin missä oli kirje, meidän valokuvia, itse keksimäni runo sekä cd missä on meille tärkeitä biisejä. Nämä eivät olleet kuulemma herättäneet P:ssä minkäänlaisia tunteita. Olkoot sitten. Oonpa ainakin kaikkeni yrittänyt :(

Mulla on niin kamala olo ja koko eilinen päivä meni itkiessä. Tänään oli ihanaa kun oli ystäviä kylässä mutta heti kun jään yksin, tulee turvaton ja kamala olo. Oon oikeesti miettinyt että onkohan tää iso kaupunki sittenkään mun paikka asua. Miehen takia tänne tulin mutta nyt kun sekin mut jätti niin kannattaako mun tänne jäädä?

Ja P, jos satut lukemaan tämän niin tässä sulle neuvo; katso peiliin! Jos et usko siihen että ihminen voi muuttaa käytöstään ja parantaa tapojaan niin ihmettelen kyllä. Mietippä itte miten sun edellinen suhde päättyi ennenkuin tapasit mut. Ja jatkuiko se sun käytös meidän suhteessa? Eipä jatkunut. Muutit tapojasi. Jännä juttu ettet anna mulle sitä mahdollisuutta. Ja se ettet suostu mua tapaamaan, on tosi raukkamaista. Sä ilmeisesti pelkäät et jotain tapahtuu jos tapaat mut.