Mies, jos luet tätä niin ettäs tiedät sitten niin en tuu luovuttamaan! Mä olen niin pohtinut tätä asiaa ja olen niin varma että meidät on luotu toisillemme. Mä tein virheen ja myönnän sen mutta virheistä oppii. Ja tämän virheen opin kantapään kautta kun jouduin pois sun läheltä. Mä odotan vaikka ikuisesti mutta minä tiedän ja tunnen sen sydämessäni että sinä olet mulle se oikea, aito tosirakkaus. Toivottavasti voit jonain päivänä tulla puolitiehen vastaan.
Pyydän, että mieti asiaa. Mieti oikeasti meidän suhteen hyvät ja huonot puolet ja mieti mitä sun sydän haluaa. Tiedän että se on rikki nyt mutta jos kaivelet tarpeeksi syvältä niin siellä todennäköisesti on niitä palavia rakkaudentunteita mua kohtaan. Ja muista tämän biisin sanat. Muistatko kun omistin tämän sinulle? Olen edelleen sitä mieltä. Sinä vain, olet aina ainoain.

Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.

Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.

(Chorus)
Sinä vain,
ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
olet aina ainoain.

Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.

Rakastan sua P! <3