Mä en tiedä kauanko jaksan tätä usvassa elämistä. Vtu. Mulla on pää niin sekaisin ajatuksista että hyvä kun töissä jaksaa käydä. Tarvinnen kohta jotai ammattiauttajaa, kun ei vain helpota. Aamulla herätessäni ajatukset tulee pintaan ja siellä ne jyllää koko päivän. Onnellisin oon yöllä kun saan nukkua niin en tiedä mitä ajattelen tai ajattelenko edes mitään. Enpä ajatellut vuosi sitten että mun elämä tulee olemaan tällaista helvettiä. VITTU! Mä niiiin vihaan sitä kolmatta osapuolta ja toivottavasti se tuntee sen selkärangassaan. Vois hankkia sellaisen voodoo nuken ja tökkiä sitä vähän.. Vaikka tokkopa se parempaa oloa mulle tuo. Parempi olo tulis kun saisin entiseltä avomieheltäni täydellisen anteeksi annon, lupauksen jaksaa rakentaa luottamus mun kanssa kuntoon ja tukea mua siinä sekä tietysti se että hän ottaisi mut takaisin ja rakastaisi mua niinkuin se rakasti vielä pari kk sitten.. :((((