Mua on oksettanut töissä koko päivän kun oon miettinyt vaan sitä että vittu mikä ääliö oonkaan ollut kun oon antanut kaiken tapahtua! Vittu! Päästin niin hyvän miehen menemään että ei sellaista voi enää löytää mistään. Hän on yksi ainutlaatuisimmista ihmisistä keitä tunnen. Joka mun vanhemmat ja sisarukset tykkäsi hänestä todella paljon.
Ymmärrän ettei hän voi antaa mulle anteeksi (tai jos joskus voikin niin takaisin ei varmaankaan ota) ja on noloa että edes pyysin sitä häneltä, koska tein niin peruuttamattoman teon. Kunpa asiat olisi toisin. Asioita miettimällä ja jossittelemalla en saa kuitenkaan tekoani tekemättömäksi ja mun on vain elettävä asian kanssa :( olen yrittänyt miettiä syitä että miksi kaikki tapahtui, mutta mulla on niin monenlaisia ajatuksia siitäkin asiasta.. Joskus syytän kolmatta osapuolta siitä että hän vietteli mut, joskus syytän huonoa viinapäätäni, joskus syytän yliseksuaalisuuttani kun nekin halut olisin voinut tyydyttää toisin (tai no se pettämisseksi ei kyllä tyydyttänyt yhtään mitään, toi vaan paskan olon)...Miksi olin pelkuri enkä kertonut jo aiemmin avomiehelleni mitä tämä kolmas osapuoli yrittää ja mitä viestejä hän minulle laittaa..Miksi en estänyt sitä kaikkea? Olisin voinut saada erittäin onnellisen lopun tämän ihanan kultamussukkani kanssa ja ehkä jopa kihlat vuoden lopussa! Oon tyhmä mikä tyhmä :( tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, niin se vaan on.

Asiat joita hänessä kaipaan; pikku pusut, päivän halailu tuokiot, seksi, painimiset (meidän oma yhteinen juttu jota kukaan ei ymmärtänyt), samanlainen mieltymys joidenkin tv-ohjelmien ja musiikin suhteen, se että hän opetti minut katsomaan elokuvia joista en aiemmin tykännyt, pohjanmaan reissut, hyvä ruoka ja ravintolat.. Joskus oli vain ihana pysähtyä hetkeksi tuojottamaan sitä omaa rakasta, on se vaan söpö! <3


Harmittaa myös että menetin parhaan ystävän, mutta ystäviä saa aina uusia. Tosirakkautta ei saa.
En uskalla edes kuvitella kauanko tämä paska olo kestää.. Toivottavasti ei enää kauaa koska muuten mun on oikeesti pakko hakeutua johonkin terapeutille. Ainut hyvä olo on kun nukun, ellei ne unet sitten liity menettämääni suhteeseen.